ssssffff@abv.bg, qwsaszxc@abv.bg, hvfjeiwew@abv.bg sssssfffff@abv.bg zzzfff@abv.bg eueuwienw@abv.bg

Загуба на достъп до имейл в abv.bg

Защо и как губим достъп до пощата си?

Причината при над 40% от потребителите на АБВ загубили достъп до пощата си е че предварително не са въвели алтернативен мейл или мобилен телефон в Профила си.

Над 30% от забравилите паролата си, са я запаметили в браузера си или използват АБВ само през мобилното приложение. И тъй като паролата не се въвежда ръчно, се забравя. А ако се повреди компютъра или мобилното устройство може да се загуби и запаметената парола.

Често забравяме паролата си като я променим набързо, без нужното внимание – независимо от причината поради която сме го направили.

Едва в 8% от случаите, загубата на достъп до пощата се дължи на външна намеса: тривиална парола; фишинг; представяне за друго лице; използване на паролата за имейла при регистрации в други интернет сайтове;

Помогнете си сами, за да Ви помогнем и ние:

  • Ако ползвате приложението на АБВ проверявайте Пощата си и през компютър от време на време за да не забравите паролата.
  • Въвеждайте паролата си ръчно вместо да я записвате в браузера, където е уязвима от зловреден софтуер.
  • Измислете си силна парола. Не споделяйте паролата или sms кода за Забравена парола с никого – никога не може да сте 100% сигурни с кого комуникирате през интернет.
  • Въведете и поддържайте актуални мобилен номер и алтернативен имейл адрес в „Профил“-а си в АБВ.
  • Никога не използвайте паролата за имейла си на друго място.

26 Коментара

  1. Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  2. Елена Ортиз

    апр. 01, 2020 at 18:17

    Здравейте,
    От няколко дни се опитвам да вляза в пощенската си кутия от компютър МАК и не успявам. Всеки път ми изписва едно и също съобщение: Сафари не може да отвори страницата, защото не може да установи сигурна връзка със сървъра (може би преводът от испански не е съвсем точен). Успявам да вляза само в профила си, без проблем, и днес забелязах, че статусът на Включени услуги Поща и Докс е СПРЯН. Не зная дали има нещо общо с невъзможността да вляза в пощенската кутия… Засега успявам да вляза в абв пощата си само от мобилния си телефон.
    Опитах се да попълня и изпратя формата за връзка с абв, но когато се стигне до Антиспам верификация, то там няма нито текст, нито поле, което да попълня или потвърдя.
    Влязох в Историята на профила си, и видях, че само през последния месец има 5 опита от САЩ и Турция да влязат в пощата ми. Моля за съдействие.
    Предварително Ви благодаря,
    Сърдечен поздрав,

  3. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  4. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  5. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  6. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  7. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  8. Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  9. Гергана Ангелова

    мар. 15, 2020 at 4:08

    Здравейте, поради забравена парола направих опит чрез Формата Ви за възстановяване да я сменя, но всеки път излиза съобщение, че въведените данни не съвпадат с тези на профила, до който се опитвам да възстановя достъп. Тъй като акаунта е създаван отдавна, не си спомням какви данни съм попълнила първоначално. Какви са възможните варианти?

  10. Как да се свържа с хората на АБВ нямам достъп до емейла дава ми не съществуващ емейл грешна парола грешен потребител не съществуващ емейл

  11. Немога да си вляза в профила bo4ka79@abv.bg какъв е проблема

  12. Радостина Стоянова

    февр. 16, 2020 at 16:17

    Здравейте днес смених паролата си но не я запомних.Имейла на който не помня паролата е r_angelova_stoianova@abv.bg. Моля Ви за помощ

  13. Радка Hиколова

    февр. 14, 2020 at 22:01

    Здравейте !Казвам се Радка Николова и се обръщам към екипа ви за помощ.
    Лаптопът ми се счупи , а заедно с него и твърдия диск , поради което техниците не бяха в състояние да възстановят данните ми. Преди всичко ми е важен моят имейл , защото там получавам важна информация от работодалетя си , от училището , в което правя обучение , а също сметки .Опитах се да следвам стъпките , които горе сте описали , но нямам никаква идея какъв допълнителен имейл мога да предоставя- защото от години не съм ползвала такъв.
    Молбата ми е да ми помогнете да получа достъп до сегашния си имейл ,защото информацията ми е много нужна. Оставям и телефона си за връзка-0049 15115208154. Живея в Германия и съм готова да заплатя стойността на всеки проведен разговор. Имейлът е rada1819@abv.bg.
    Благодаря предварително ! С уважение : Р.Николова

  14. Въвеждам правилно имейл адреса си, но пише, че не съществува такъв! Изтриват ли се адреси и как е възможно такъв да бъде възстановен?

  15. Samo jeni hahaha

  16. Здравейте!

    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  17. Янчо Петков

    авг. 19, 2019 at 17:52

    Здравейте,
    От вчера не мога да си вляза в пощата. Не ми приема паролата.
    Моля за помощ и евентуална консултация!

  18. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  19. Ирена Дикова

    юни 25, 2019 at 11:29

    Здравейте,
    от вчера не мога да си влезна в пощата abv. !

    Имам важни неща там и не ми приема паролата!

    Поздрави

    Дикова

  20. Здравейте,

    Проверете дали часовника на компютъра ви показва точно време и ако не е така го сверете в съответствие с текущата часова зона. Ако използвате по-стара версия на Google Chrome обновете я до най-новата, която е пусната за изтегляне. Препоръчваме Ви да използвате последните версии на всички Интернет браузъри, които използвате. Почистете бисквитките(cookies) и кешираните страници на Google Chrome. За да достигнете до настройките за почистване на кеша и бисквитките в Google Chrome и Mozilla Firefox можете да използвате клавишната комбинация ctrl+shift+del
    Ако имате други въпроси или срещнете нови затруднения, пишете ни отново от формата за връзка на адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form?

    Поздрави,
    Екипът на АБВ

  21. Людмил Вълков Беров

    юни 20, 2019 at 21:24

    И аз работя с Гугъл хром, но от няколко месеца пощата ми не се отваря. Изписва ми невалидна сесия и се показва друг имейл. В същото време на Музила се отваря, но е доста неприятно да се местя ту в Музилата , ту в Гугъл хром.

  22. Здравейте,

    Можете да видите детайлни инструкции как да смените парола си тук

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  23. Живка Златева

    юни 17, 2019 at 19:44

    Работя с Гугъл хром, но от няколко месеца пощата ми не се отваря. Изписва ми невалидна сесия и се показва друг имейл. В същото време на Музила се отваря, но е доста неприятно да се местя ту в Музилата , ту в Гугъл хром.

  24. Галина Попова

    юни 17, 2019 at 11:39

    Моля, да ми обясните как да си сменя паралота.

  25. Невзие Ахмедова Арифова

    юни 16, 2019 at 12:25

    Здравейте! Не мога да отворя файловете!

  26. Невзие Ахмедова Арифова

    юни 16, 2019 at 12:23

    nez_57@abv.bg

Вашият коментар

Вашият имейл няма да бъде показан.

*

*