ssssffff@abv.bg, qwsaszxc@abv.bg, hvfjeiwew@abv.bg sssssfffff@abv.bg zzzfff@abv.bg eueuwienw@abv.bg

Загуба на достъп до имейл в abv.bg

Защо и как губим достъп до пощата си?

Причината при над 40% от потребителите на АБВ загубили достъп до пощата си е че предварително не са въвели алтернативен мейл или мобилен телефон в Профила си.

Над 30% от забравилите паролата си, са я запаметили в браузера си или използват АБВ само през мобилното приложение. И тъй като паролата не се въвежда ръчно, се забравя. А ако се повреди компютъра или мобилното устройство може да се загуби и запаметената парола.

Често забравяме паролата си като я променим набързо, без нужното внимание – независимо от причината поради която сме го направили.

Едва в 8% от случаите, загубата на достъп до пощата се дължи на външна намеса: тривиална парола; фишинг; представяне за друго лице; използване на паролата за имейла при регистрации в други интернет сайтове;

Помогнете си сами, за да Ви помогнем и ние:

  • Ако ползвате приложението на АБВ проверявайте Пощата си и през компютър от време на време за да не забравите паролата.
  • Въвеждайте паролата си ръчно вместо да я записвате в браузера, където е уязвима от зловреден софтуер.
  • Измислете си силна парола. Не споделяйте паролата или sms кода за Забравена парола с никого – никога не може да сте 100% сигурни с кого комуникирате през интернет.
  • Въведете и поддържайте актуални мобилен номер и алтернативен имейл адрес в „Профил“-а си в АБВ.
  • Никога не използвайте паролата за имейла си на друго място.

9 Коментара

  1. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  2. Ирена Дикова

    юни 25, 2019 at 11:29

    Здравейте,
    от вчера не мога да си влезна в пощата abv. !

    Имам важни неща там и не ми приема паролата!

    Поздрави

    Дикова

  3. Здравейте,

    Проверете дали часовника на компютъра ви показва точно време и ако не е така го сверете в съответствие с текущата часова зона. Ако използвате по-стара версия на Google Chrome обновете я до най-новата, която е пусната за изтегляне. Препоръчваме Ви да използвате последните версии на всички Интернет браузъри, които използвате. Почистете бисквитките(cookies) и кешираните страници на Google Chrome. За да достигнете до настройките за почистване на кеша и бисквитките в Google Chrome и Mozilla Firefox можете да използвате клавишната комбинация ctrl+shift+del
    Ако имате други въпроси или срещнете нови затруднения, пишете ни отново от формата за връзка на адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form?

    Поздрави,
    Екипът на АБВ

  4. Людмил Вълков Беров

    юни 20, 2019 at 21:24

    И аз работя с Гугъл хром, но от няколко месеца пощата ми не се отваря. Изписва ми невалидна сесия и се показва друг имейл. В същото време на Музила се отваря, но е доста неприятно да се местя ту в Музилата , ту в Гугъл хром.

  5. Здравейте,

    Можете да видите детайлни инструкции как да смените парола си тук

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  6. Живка Златева

    юни 17, 2019 at 19:44

    Работя с Гугъл хром, но от няколко месеца пощата ми не се отваря. Изписва ми невалидна сесия и се показва друг имейл. В същото време на Музила се отваря, но е доста неприятно да се местя ту в Музилата , ту в Гугъл хром.

  7. Галина Попова

    юни 17, 2019 at 11:39

    Моля, да ми обясните как да си сменя паралота.

  8. Невзие Ахмедова Арифова

    юни 16, 2019 at 12:25

    Здравейте! Не мога да отворя файловете!

  9. Невзие Ахмедова Арифова

    юни 16, 2019 at 12:23

    nez_57@abv.bg

Вашият коментар

Вашият имейл няма да бъде показан.

*

*