ssssffff@abv.bg, qwsaszxc@abv.bg, hvfjeiwew@abv.bg sssssfffff@abv.bg zzzfff@abv.bg eueuwienw@abv.bg

„АБВ Съвети”: Разберете всичко за регистрацията в АБВ Поща (видео)

Кампанията „АБВ Съвети“ отговаря на най-актуалните потребителски въпроси, свързани със сигурността в онлайн пространството и използването на електронната поща. В новото видео от „АБВ Съвети” можете да видите как да регистрирате ваша АБВ Поща и кои са най-важните неща, на които трябва да обърнете внимание, докато го правите.

За да регистрирате свое потребителско име, с което да използвате електронна поща в ABV.bg и онлайн пространство във файловия организатор DOX.bg, трябва да попълните формуляра за регистрация.
До него можете да достигнете от връзките „Регистрация в АБВ” в горния десен ъгъл на началната страница на АБВ Поща и от „Регистрирай се !” в дясно от бутона „Вход”.
Трябва да знаете, че всички полета на страницата за създаване на АБВ Профил, чието наименование е отбелязано с червена звездичка, са задължителни за попълване.
Какви са стъпките за регистрация?

1)   Посочете потребителското име, което сте избрали и проверете дали е свободно за регистрация. То може да бъде дълго между 3 и 30 символа, трябва да започва с буква и може да съдържа само латински букви (a-z), цифрите от 0 до 9 и символите „.”, „-” и „_”.

2)   Въведете парола за достъп. Паролата може да бъде дълга между 8 и 30 символа като следва да съдържа минимум две от следните посочени групи символи:
• Малки латински букви (a-z)
• Големи латински букви(A-Z)
• Арабски цифри (0-9)
• Специалните символи, изброени в пояснителния текст до полето „Парола”

3)  Обърнете внимание на цветната скала в дясно от полето „Парола:*”. Тя показва дали паролата, която въвеждате е достатъчно надеждна. Съветваме ви да изберете паролата си внимателно и да се постараете тя в никакъв случай да не се повтаря с такава, която ползвате за друга електронна поща или уеб-сайт.

4)   Препоръчваме ви да въведете номера на мобилния си телефон в следващото поле, за да можете да използвате функцията за възстановяване на достъпа чрез мобилен телефон, в случай, че забравите паролата си или тя бъде компрометирана. Тази процедура се изпълнява напълно безплатно за вас. Номера, който въвеждате, не използва за нищо друго.

5)   Следващите четири реда са задължителни за попълване полета. В тях се въвеждат имена и дата на раждане, които са необходимост ако се наложи да удостоверите, че именно вие сте оригиналния титуляр на вашата електронна поща. Важно е да вземете предвид, че в тази част на регистрацията използването кратки имена като „Мими” (вместо Мария) и „Ники” (на мястото на Николай) не спомагат за удостоверяване на самоличност и възстановяване на достъп до вашата електронна поща.

Въведете символите от изображението в последното поле и щракнете върху бутона „Създай АБВ Профил”. С това приключва процедурата по създаване на регистрация в АБВ Поща. Приятно ползване!
Гледайте видеата от „АБВ Съвети”, посветени на темите „Спам” и „Фишинг”, както и следете блога ни за още полезни статии.
Харесайте АБВ Поща и във Facebook: Facebook.com/mail.abv.bg/

49 Коментара

  1. Здравейте.Днес получих този е-мел от Ваше име-
    Здравейте!

    Имаше пробив в сигурността на нашата система. Ако вашият акаунт не бъде потвърден в рамките на 48 часа след получаване на това автоматично съобщение, няма да можете да изпращате и получавате имейли. ПОТВЪРДЕТЕ АКАУНТА СИ

    Благодаря ти!
    Искам да попитам имате ли нещо общо с това и ли е пак измама?от:
    АБВ ПОЩА (alexanderwyatt90@gmail.com)
    дата:
    06.12.2022 07:10
    до:
    undisclosed-recipients:;

    Здравейте!

    Имаше пробив в сигурността на нашата система. Ако вашият акаунт не бъде потвърден в рамките на 48 часа след получаване на това автоматично съобщение, няма да можете да изпращате и получавате имейли. ПОТВЪРДЕТЕ АКАУНТА СИ

    Благодаря ти!

  2. Здравейте.Днес получих този е-мел от Ваше име-
    Здравейте!

    Имаше пробив в сигурността на нашата система. Ако вашият акаунт не бъде потвърден в рамките на 48 часа след получаване на това автоматично съобщение, няма да можете да изпращате и получавате имейли. ПОТВЪРДЕТЕ АКАУНТА СИ

    Благодаря ти!
    Искам да попитам имате ли нещо общо с това и ли е пак измама?

  3. Елена Сиракова

    окт. 07, 2022 at 9:24

    Не само ми откраднаха пощата, но и нямам достъп до нея. Нечия сръчна ръчичка е поставила и снимка, недзнайно откъде взета. Пощата съм я ползвала предимно за работа и невъзможността да влеза в нея ми пречи на работата. Губи ми се достъпът до писм и информация, събирани повече от 10 години. Ако не можете да осигурите защита и сигурност на АБВ.БГ, откажете се от този бизнес. Аматьори!

  4. Здравейте немога да си възстсновя пощата,не се сещам за тайния отговор,как мога да си възстсновя пощата,от 3 гофини почти немога

  5. Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  6. Здравейте от 5.11 немого да си вляза във поштата ,пиша си емейла и след това паролата и ми дава грешен потребител искам да разбера защто немога да си вляза там ,имам доста документи във аbv.и искам да си ги запазя ,моля кажете .,защто немога да си вляза там.Емела ми е aneta_70@abv.bg

  7. Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  8. zdrawejte ABV ПОЩА ‘ имам меил tonra@abv.bg , от няколко дена не мога да си влезн в него имам го много отдавна и не знам защо се получава така. Моля дайте ми пояснение.

  9. Здравейте,
    Получих съобщение за деактивиране на пощата ми ако не изпратя лична карта и т.н.
    Вярно ли е?

  10. Здравейте, получих някакъв мейл, че от АБВ ми искали снимка на паспорта или снимка на битова сметка. Така данни не се искат.
    Звучи като 100% фишинг.

  11. Диана Царева

    апр. 12, 2021 at 20:54

    Опитвам се да регистрирам, но не успявам. Съобщението което излиза на екрана е „заявката не може да бъде изпълнена опитайте по късно“. Каква е причината за това съобщение. Благодаря

  12. Александър

    апр. 04, 2021 at 8:55

    Здравейте-имам въпрос. Какъв е по-добре да бъде имейл адресът ми-по-дълъг – с повече букви и символи или по- къс?

  13. Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  14. Ани Генчева

    мар. 09, 2021 at 11:18

    Здравейте, може ли да ми помогнете. Нямам достъп до пощата си.

  15. Здравейте!
    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  16. Мирослав Кирилов

    фев. 14, 2021 at 22:04

    Някой може ли да ми обясни какво е „компрометирана парола“ ? Прикачвам ви тълкуване на думата „компромат“ от Уйкипедия : https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82
    Надявам се,че няма да ми изтриете въпроса.

  17. Здравейте!
    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  18. Здравейте!
    Искам да попитам защо не мога да се регистрирам с „таен въпрос“ и „отговор“ за възстановяване на забравена парола?

  19. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  20. Здравейте!
    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  21. Здравейте, моля екипът на Абв да ми помогне, тъй като се регистрирах в една програма за обучение, но съм подала грешен имейл, а именно flower@abv.bg вместо своят имейл flowere@abv.bg. Моля ви да ми помогнете да се свържа с този потребител или нещо друго.

  22. Тео Иванова

    юни 12, 2020 at 22:12

    Здравейте, заради дистанционната работа обема на писмата ми се повиши. Има ли дневен лимит на брой получавани/изпратени писма? Ако да, какъв е и от какво зависи? Благодаря!

  23. Здравейте!
    Моля премахнете автоматичното закриване на АБВ поща след 180 дни неактивност. Нямам представа защо така е направено. Няма друга компания в света, предлагаща мейл услуги, която трие писмата от пощата ни. Ще Ви дам пример – някой отива командировка за 6 месеца в държава, в която няма интернет услуги (официално в 39 страни няма достъп до интернет с изключение на администрации и т.н.), връща се и всички писма са изтрити.
    То всъщност не е буквално закриване, а изпразване на пощата. Дори след този срок може да се логнете с име и парола и просто натискате един бутон за потвърждение, че това сте Вие и сте вътре, но… писмата Ви ги няма.
    Моля Ви, наистина, премахнете тази опция, защото хиляди потребители се отказа от АБВ именно заради това.

    Имам и друга молба – не знам дали Ви е известно и дали сте запознати с регламента за защита на лични данни (GDPR), действащ официално от тази година във всички държави от ЕС. Там има една точка, която дава правото на потребителя „да бъде забравен“. Тоест цялата информация, която е свързано с него да бъде заличена. Това значи, че е противозаконно да няма опция сами да изтриваме окончателно и завинаги пощите си. В секция „Помощ“ има точка, която дава отговор на въпроса „Как да изтрия пощата си“, но всъщност, както споменат по-горе, това не е нито закриване, нито изтриване. Просто след тези 180 дни всички писма Ви се изтриват, но пощата продължава да съществува.
    НетИнфо, моля обърнете внимание на тези неща.
    Благодаря за отделеното внимание да прочетете коментара ми.

  24. Здравейте,

    АБВ Поща никога не иска паролата, тайния въпрос и отговор или друга конфиденциална информация за потребителите си по имейл. Служебните писма, изпратени от АБВ до нашите потребители по какъвто и да е повод винаги се отличават от останалите писма чрез съответната икона в списъка с писма. Писмо, което претендира, че е изпратено от администрацията на АБВ, но не е маркирано с тази икона, със сигурност е измама. АБВ Поща не изпраща писма до потребителите си съдържащи връзка към Интернет страница, на която да въведат настоящите си потребителско име и парола по какъвто и да е повод. Подобни писма са опит за заблуда и водят до фалшиви уеб-страници, копиращи дизайна на оригиналните такива. Съветваме Ви да проявявате повече бдителност когато въвеждате потребителското си име и парола при обстоятелства различни от обичайните. Ако получите такова писмо веднага уведомете екипа на АБВ на адрес support@netinfo.bg или на телефоните посочени на сайта ни.

    Поздрави,
    екипът на АБВ

  25. Невена Илиева

    авг. 11, 2019 at 13:18

    Екипът АБВ Поща (customerabv@abv.bg)
    От този имейл ми е изпратено съобщение че трбва да препотвърдя пощата си ако искам да я ползвам -това ваш имейл ли е?

  26. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  27. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  28. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  29. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  30. Здравейте,
    и аз Ви пиша тук защото временно ограничихте пощата ми
    и не мога да влезна в нея а имам информация която ми трябва
    И не ми давате отговор какво става. Писах Ви във формата няколко пъти и досега
    нищо. Tова е несериозно. Моята поща с моята парола понякога я бъркам но това не е
    причина да я ограничавате. И за колко време?

  31. Анелия Атанасова

    юни 04, 2019 at 14:54

    Здравейте! Преди около две седмици смених паролата на електронната ми поща. Всичко е Ок на лаптопа, но на телефона ми, при опит да вляза със същата парола, с която влизам на лаптопа, ми дава „грешна парола“ и нямам достъп до пощата ми в телефона.

  32. Дарина Николова

    май 29, 2019 at 19:22

    Блокиран ми е потребителският профил, много моля екипа на АБВ поща за разрешаване на проблема.
    Предварително благодаря!

  33. Дарина Николова

    май 29, 2019 at 13:28

    Здравейте, екип на АБВ поща, с голяма изненада получавам известие, че профилът ми е блокиран, защото съм нарушила някакви правила от общите условия. Ако е така наистина, много се извинявам за което, бих желала разрешаване на този проблем и с радост да продължа да си ползвам този профил в АБВ поща.
    Предварително Ви благодаря!

  34. Биляна Каньова

    май 28, 2019 at 16:44

    Здравейте,

    Преди една година акаунтът ми бе изтрит с посочена причина от Вас, че не съм си влизала в профила от 6 месеца.
    Създадох си нов акаунт, но вече не разполагах с информацията, която пазих и ми бе лесна за достъп.
    Много бих искала да се върнат данните, които имах в изтритият от Вас акаунт.
    Това са снимки, материали от университета и курсове, за които е заплащал такси, e-mail контакти и много друга информация, която Вие просто заличихте, тъй като не съм влизала 6 месеца.
    Това е наистина доста голям шок за всеки, който съхранява и разчита на инвормацията в пощата си в abv и изведнъж, без предупреждение всичко се заличава.
    В случай, че човек е в продължителен болничен или е ангациран с даден проект за по-дълъг период, това означавали, че всичките ми спомени, контакти и материали от заплатени курсове, трябва да ичезнат.
    Наистина е много неприятно и направо се чувстващ обрабен.
    Моля да помислите за по-голям срок, в който да имаш възможност да не влизаш, без да се загубват данните, както и някакво заявление, което да се попълни, за да заяви даден потребител желание, че би искал да си възвърне данните от изтрияият си акаунт.

  35. Здравейте!

    Молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  36. Здравейте, имам проблем с пощата си, от днес не получавам имейли, когато ми изпратят мейл им връщат в папка спам, отговор:
    “ За съжаление трябва да ви уведомим, че съобщението,
    прикрепено по-долу, не може да бъде доставено
    до един или повече получатели.

    Следва съобщението за грешка с причината, поради която писмото
    не е доставено.

    : Quota exceeded. Potrebitelia e izcherpal kvotata si i ne moje
    da poluchi tova pismo.”
    Какво трябва да се направи в този случай

  37. Здравейте!

    Бихте могли да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  38. Бранимир Василев

    ян. 26, 2019 at 22:33

    Здравейте,
    от дълго време на сам се опитвам да се свържа с вас,относно забравена парола. Изпълнявам всички стъпки и отново ми дава грешка.
    Пиша ви от тук защото не получих никакъв отговор от вас.
    Благодаря,дано тук да го получа!

  39. Здравейте,

    Използвайте възможността на Вашия browser да запамети паролата Ви и/или потребителското име и да ги въвежда автоматично всеки път, когато има нужда. За да направите това, следвайте пътя: “Tools”->”Internet Options”-> “Content”->”AutoComplete”-> и сложете отметка на “User names and passwords in forms”.

    Също така може да инсталирате мобилното приложение на АБВ, където след първоначално влизане, оставате вписан в пощата си докато не натиснете Изход.
    За Android устройства – https://play.google.com/store/apps/details?id=bg.abv.andro.emailapp&hl=en
    За iOS може да го изтеглите от тук – https://itunes.apple.com/bg/app/abv-mail/id1024988497?mt=8

    Поздрави,
    екипът на АБВ

  40. Prerazgledaite zakona za ne reglamentiranite firmi! Vsqva se sumatoha i smurt!

  41. Димитър Димитров

    ян. 01, 2019 at 16:35

    Защо при влизането ми в пощата на смартфона ми непрекъснато иска парола

  42. Здравейте,
    Можете да се възползвате от пакета АБВ+, който ви дава много по-широки възможности:
    25гб кутия;
    80 000 писма;
    2000 адреса;
    70 филтъра за сортировка;
    500 блокировки на нежелани адреси;

    Цената на предоставяната от нас услуга е 20 лева за 12 месеца.

    Понастоящем плащането на пакет АБВ+ може да се осъществи чрез системите за електронно онлайн разплащане, epay (www.epay.bg), paypal (www.paypal.com), както и банков превод.
    За тези от Вас които не ползват този вид разплащателни услуги
    сме предвидили възможност за плащане през системата на Easypay.bg(плащане в брой на каса).
    Това става като след влизане в пощенската Ви кутия отидете на Вашият “Профил”,
    който можете да откриете в горният десен ъгъл ,като кликнете на изписаното Ви потребителско име.
    След което въведете отново потребителското име и паролата си за вход в секцията с повишена сигурност,
    отидете на “Услуги”->”Пакет АБВ+” ,изберете предпочитаната от Вас разплащателна услуга и следвайте инструкциите.
    Важно!!!
    Можете да въведете само мобилен телефонен номер. При въвеждането на мобилен телефонен номер той трябва да бъде изписан без интервали и нула.
    Ще получите известие за издадената фактура в е-фактура до 10 дни от заплащането на услугата.
    Още информация можете да намерите на адрес: http://abvhelp.abv.bg/?cat=12
    Не се колебайте да пишете, ако имате други въпроси или затруднения.

    Поздрави,
    Екипът на АБВ

  43. Даниела Стоянова

    дек. 11, 2018 at 17:07

    Здравейте,
    обръщам се към вас за информация, лимита на пощенската ми кутия е изчерпан, бих желала по-голямо пространство, дали е възможно да се увеличи.

  44. Здравейте,

    можете да разберете как да смените паролата си тук: http://bit.ly/2voZsJm

  45. Огнян Игнатов

    юли 24, 2017 at 17:48

    Искам да променя паролата си а не мога да открия откъде

  46. Жоржета Чолакова

    юли 24, 2017 at 16:06

    Как да си сменя паролата? Това ми е абсолютно необходимо, тъй като вече не е секретна.

  47. Заренков

    юли 16, 2017 at 11:15

    Затворихте ми акаунта, без да имам представа защо. Предполагам, че е имало вирус в пощата ми, защото получих съобщение за недоставена поща, без да съм изпращал и без да съм отварял файлове от непознати. Имейла ми беше връзка с други акаунти и ми създадохте някои неудобства, отново казвам, без дори да имам представа защо точно.

  48. Георги Петров

    юли 13, 2017 at 15:45

    Здравейте,
    моля за отговор. – По силата на какъв закон или нареждане, вече няколко години, съм лишаван от възможноста, да получа ДЕЙСТВАЩА парола за VESTI. bg. Без брой пъти съм изисквал нова парола, но винаги изпратената парола НЕ СЕ ПРИЕМА. Даже се подиграват със мен, като веднъж ми изпратиха 3 пароли на веднъж, други път ми изратиха 5 пароли на веднъж, но нито една, не се приемаше. Явно мойте коментарий, на някого не харсват, но простотийте там цъфтят ежедневно. Надявам се, че някой ще сложи ред във моят проблем. – Петров.

Вашият коментар

Вашият имейл няма да бъде показан.

*

*