ssssffff@abv.bg, qwsaszxc@abv.bg, hvfjeiwew@abv.bg sssssfffff@abv.bg zzzfff@abv.bg eueuwienw@abv.bg

GDPR – Какво, как и защо?

Какво е GDPR?

От 25 май 2018 година в България започва да се прилага Общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Той е приет от Европейския съюз и целта му е да уеднакви политиките на държавите-членки на ЕС, свързани със събирането и използването на лични данни. Неговата цел е да гарантира правото ни на неприкосновеност, да защити личните ни данни, за да даде повече сигурност от злоупотреби на всеки от нас.

Какво са данни според GDPR?

Всички данни, благодарение на което може да бъде идентифициран даден потребител, се счита за лични данни. Това може да бъде имейл, имена, мобилен телефон, адрес на живеене, IP адрес.

Какви данни обработваме ние?

Ние обработваме освен служебно-генерираните данни IP адрес и бисквитки и данните въведени при регистрация на АБВ Поща – имейл адрес, имена, пол, възраст и други регистрационни данни, които са доброволно допълнително въведени.

Къде съхраняваме информацията?

Когато съхраняваме информацията при нас, тя се запазва физически на собствени сървъри колокирани в центрове за съхранение на данните на територията на Република България. Можете да видите повече информация в Политиката ни за поверителност.

Новият регламент идва с редица изисквания, които Нет Инфо прилага:

  • Да ви информираме какви данни използваме.
  • Да ви информираме защо ги използваме.
  • Да искаме вашето съгласие, за да ги използваме, когато на тяхна база предоставяме допълнителни услуги като таргетирана реклама, например.
  • Да ви дадем възможност да променяте съгласието си за различни цели през този сайт, за да имате повече свобода.
  • Да ви гарантираме правото да поискате коригиране на вашите данни, тяхното изтриване, както и да „бъдете забравени“. В допълнение, можем да ви предоставим данните за сваляне или да ги трансферираме, ако ни уведомите и се легитимирате по съответните начини.
  • Да посочваме всички трети лица/други компании, с които обменяме вашите данни. Имайте предвид, че интернет е глобална мрежа, затова често ние използваме стандартизирани услуги, които да регистрират влизане и да проследят поведение в деперсонализиран вариант, например Google Analytics.

Пример:

To: DPO NETINFO <dpo@netinfo.bg>

Subject: zashtita

                    Vav vrazka s prietija  obsht reglament za  zashtita na lichnite  danni ( GDPR),prieti ot Evropejskija sauz , vlizashti  v sila ot 25.05.2018g./chl. 29/  izprashtam  moite  danni      

Ние нямаме нужда да ни изпращате Вашите лични данни извън декларирането им при регистриране на профила Ви. Онлайн идентификаторите, които ние събираме са автоматично генерирани и можете да прочетете повече за тях в Политиката за поверителност на Нет Инфо АД.

Ако имате още въпроси или нужда от съдействие, можете да ни пишете на dpo@netinfo.bg.

10 Коментара

  1. Екатерина Ботева

    авг. 20, 2022 at 7:18

    Имам мейл, сменила съм в последните три дни паролата. Днес получих мейл с невалидни и погрешни инструкции и не мога да изпращам поща. Напоследък като че ли в екипа на АБВ пощата има хакери. Дано не се налага да сигнализирам Защите на потребителите.

  2. Защо не предлагате двойна оторизация чрез SMS или QR код?Колко хора трябва да бъдат хакнати с „brute force“ атаки преди да вземете мерки?Защо трябва да идвам чак до София за да деактивирате/замразите всички имейли който се водят на мое име?Това са въпроси на които никога не съм получавал отговор от Вас.

  3. Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  4. Катерина Михайлова

    май 26, 2021 at 9:34

    Здравейте, казвам се Катерина Михайлова и имах поща в АБВ, но някой ми я хакна заедно с това и facebook страницата ми.
    Моля за съдействие да я блокирам или достъпът до нея да бъде променен, следователно аз да мога да влезна в нея. Може ли да ми кажете какво да направя?
    Моля да ми отговорите да бруг имейл.
    Благодаря предварително за оказаното съдействие.

  5. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  6. Evelina Branikova

    май 29, 2019 at 7:28

    След въпросната декларация,достъпа до моята поща е блокиран !!??

  7. Уважаеми г-н Станев,
    „Нет Инфо“ АД в качеството си на отговорен доставчик на услуги на информационното общество и доставчик на медийни услуги поддържа висок стандарт на защита на личните данни на потребителите си.
    Имате възможност да направите промяна в съгласията си чрез информационната форма, която излиза като pop-up при използването на останалите сайтове от групата на Нет Инфо, като изберете полето „Настройки за поверителност“. Изразеният от Вас избор се запава за всички сайтове част от групата Нет Инфо, а не единствено за отделен сайт. Моля да имате предвид, че преди да направите каквато и да било промяна изборите ви са opt-out/неактивни. Също така следва да имате предвид, че направения от Вас избор от съответната pop-up форма се записва на база всеки отделен браузър, затова, ако ползвате наши сайтове на различни браузъри като Internet Explorer, Safari, Google Chrome и др., ще трябва да изразите избора си повече от един път за всеки отделен браузър. Достъп до сайтовете няма да бъде ограничаван.
    В допълнение, ако смятате, че ваши права са нарушени, то моля да ни изпратите официално конкретно запитване, в което да ни опишете подробно в какво се изразява нарушението.
    С уважение,
    Екипът на АБВ

  8. Дамян Станев

    мар. 21, 2019 at 12:38

    Вие продължавате да правите нарушения като не предоставяте на потребителите избор! Какво означава „Приемам всички“ и „Друг избор“ (който всъщност е ограничен и нямам избор освен настройките на браузъра). Избора може да бъде „приемам“ (съгласен съм) и „не приемам“ (не съм съгласен), като трябва да бъде уточнено при всеки от тях КАКВО СЛЕДВА! Защото в момента правите манипулация и принуда на потребителите да приемат вашите условия… ако НЕ – какво да направят (или да се сещаме сами)?! Ще ограничите достъпа до сайтовете, услугите или какво?! Освен това, дори да сме съгласни, ще предоставяте ли всеки път информация на кого, защо и с какви цели сте предавали лични данни? …или ще чакате субекта да поиска тази информация?!
    Напревете си нещата както трябва, иначе ще завалят жалбите… а и закона излезе!
    Поздрави!

  9. Като гледам какъв „мониторинг“ правят местните институции на приложението и изискванията – пак просто да умием очите на ЕС като гледам, а то технически не знам как ще ги проверяват тези неща при положение, че не разполагат с технологичен IT капацитет в КЗЛД за подобно нещо.

    Чакаме първото наказателно действие, за да се внесе яснота като гледам. Иначе е добре, че сте описали подобно нещо, защото определено всички се уплашиха супер много от тази директива, а почти година по-късно – никой не знае какво точно се случва. Питал съм редица лектори, консултатни и т.н. за специфични неща и никога не са успявали да ми отговорят.

  10. И ние сложихме, но дали ще е поредната глупост на различните институции тепърва ще разберем…

Вашият коментар

Вашият имейл няма да бъде показан.

*

*