Защо и как губим достъп до пощата си?
Причината при над 40% от потребителите на АБВ загубили достъп до пощата си е че предварително не са въвели алтернативен мейл или мобилен телефон в Профила си.
Над 30% от забравилите паролата си, са я запаметили в браузера си или използват АБВ само през мобилното приложение. И тъй като паролата не се въвежда ръчно, се забравя. А ако се повреди компютъра или мобилното устройство може да се загуби и запаметената парола.
Често забравяме паролата си като я променим набързо, без нужното внимание – независимо от причината поради която сме го направили.
Едва в 8% от случаите, загубата на достъп до пощата се дължи на външна намеса: тривиална парола; фишинг; представяне за друго лице; използване на паролата за имейла при регистрации в други интернет сайтове;
Помогнете си сами, за да Ви помогнем и ние:
- Ако ползвате приложението на АБВ проверявайте Пощата си и през компютър от време на време за да не забравите паролата.
- Въвеждайте паролата си ръчно вместо да я записвате в браузера, където е уязвима от зловреден софтуер.
- Измислете си силна парола. Не споделяйте паролата или sms кода за Забравена парола с никого – никога не може да сте 100% сигурни с кого комуникирате през интернет.
- Въведете и поддържайте актуални мобилен номер и алтернативен имейл адрес в „Профил“-а си в АБВ.
- Никога не използвайте паролата за имейла си на друго място.