ssssffff@abv.bg, qwsaszxc@abv.bg, hvfjeiwew@abv.bg sssssfffff@abv.bg zzzfff@abv.bg eueuwienw@abv.bg

АБВ Поща с нова мобилна версия !

АБВ Поща, най-големият български сайт, вече е с нова мобилна версия. Можете да я ползвате на адрес : https://m.abv.bg .

Тя е с по-лек и приятен дизайн а навигацията е лесна и интуитивна.

Новата мобилна версия е съобразена със специфките на мобилните телефони и техните операционни системи, като в същото време работи с много по-висока скорост.

За улеснение на потребителите е имплементирана т.нар. „Remember-me“ функционалност, която позволява на потребителите да проверяват пощата си, без да се налага всеки път да попълват потребителско име и парола.

Вижте как изглеждат основните страници на обновената ни мобилна версия:

Входящата кутия е изчистена и всеки може бързо да прегледа мейлите си

Четенето и писането на писма е лесно и интуитивно:

В началото на годината екипът на АБВ Поща пусна нова версия на пощата с нов дизайн и нови фунционалности. Възможността за персонализация, бързината и по-голямото пространство за съхранение на писма и файлове са само част от предимствата, от които се възползват потребителите. Обновяването и на мобилната версия на сайта е в унисон с цялостното развитие на продукта и грижите, които ежедневно се полагат за него.

АБВ Поща има над 305 000 000 преглеждания на страници за един месец, а 13% от тях са през мобилни устройства. Реалните потребители на сайта са 2 093 021, а близо 600 000 от хората проверяват редовно пощата си през мобилни устройства.

57 Коментара

  1. admin

    мар. 30, 2020 at 14:10

    Здравейте!
    За да разгледаме проблема Ви в детайли е необходимо да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.
    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  2. Здравейте! Опитам се да ви пиша, но не успявам! Показва ми, че имейл адреса е грешен! И от няколко дни имам проблем не мога да си вляза в пощата!

  3. admin

    мар. 17, 2020 at 13:30

    Здравейте!
    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес:
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  4. Рабие Норула

    мар. 14, 2020 at 21:46

    Откакто си смених телефона (около седмица) нямам достъп до пощата си. А при въвеждане на потребителското име излиза, че е невалидно. Пробвах настройките за “забравена парола”, но не ми ги приемат. Може ли да съдействате?

  5. Здравейте!

    За да Ви бъдем максимално полезни молим Ви, да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  6. Ивайло Костов

    юни 30, 2019 at 17:22

    Не мога да си вляза в пощата ,показва ми грешен имейл или парола

  7. Здравейте!

    Бихте могли да се свържете с екипа по поддръжка, като попълните формата за контакт на този адрес: https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form

    Колегите ще се свържат с вас при първа възможност.

    Поздрави,
    Eкипът на АБВ

  8. КАТО НАПИША ПИСМО НЕ ГО ИЗПРАЩА ….????

  9. От както съществува мобилната версия е на моя телефон. Постоянно знам, кои и какво ми е изпратил на пощата. Бързо и лесно използване 🙂

    Благодаря!

  10. Здравейте,
    Можете да изпращате запитваниета си от формуляра за помощ на адрес
    https://passport.abv.bg/app/profiles/sendtosupport/form
    Добре е да бъдете по-конкретни при специфични запитвания като вашето. В случая е необходимо да се уточни версията на windows mobile както и уеб браузера който се използва на устройството.
    Поздрави,
    Екипът на АБВ

  11. Имате ли версия за по-стари телефони, тази на зарежда на Windows Mobile

  12. вече няколко дни не мога да си вляза в пощата Изписвам си потребителя и паролата и ми казва грешна парола или потребител Опитах чрез забравена парола за да получа нова парола чрез алтернативен имеил адрес но никъде не ми се показва място за да го изпиша . И така ,как да си вляза в пощата?

  13. Едва Ли Е Това Дали Ще Има Абв Поща ден,

    Отдавна се пробвам да си направя e-mail account на телефона си Huawei 7G на АБВ пощата. На другите мейли съм направил без проблем.Когато давам настройките на сървър: pop3.abv.bg, na Port: 995, след това излиза това съобщение:

    Cheking incoming server settings…
    След 1 минута излиза това:
    Couln’t open connection to the server.

    И това съм го пробвал периодично от половин година. Пробвал съм го с wi-fi връзка и с мобилен интернет. Без промяна. Искам да имам бърз достъп да абв пощата си. Сега използвам едно приложение от маркета, но бих искал да ползвам продукт на абв. Не ми е удобно всеки път да влизам в браузър, от там в абв.
    Лек

  14. Искам да възстановя забравена парола чрез алтернативен имел адрез ,няма указание къде да се въведе този адрез

  15. Желязко Михайлов

    дек. 24, 2015 at 15:14

    Не знам кави промени сте направили, може би са удачни за някой. Но за мен не са – от месец близо не мога да вляза в пощата си през мобилният си телефон. Имам Нокия Е66 със Симбиян операционна система. Фейсбук ме допуска, а не мога да си проверя пощата.

  16. До краят на годината дали ще получа одобрение?-Едва ли.

  17. zabravena parola

  18. Nonka Раъкова

    дек. 06, 2015 at 6:54

    Защо не мога да влезна в пощата си?

  19. направете все пак нещо.

  20. Tatyana Bozhilova

    дек. 04, 2015 at 20:52

    Uvajaemi gospoda,
    Jiveija v chujbina i polzvam Internet na telefona mi i nai-veche poshata.
    Otkakto e vavedena novata mobilna versia, ne moga da pisha i da izprashtam pisma ot mojata poshta.
    Pri napisvane na pismo mi dava „Ot“ i „Do“, kakto i „Tema“, normalno s klaviatura, no za teksta na pismoto ne mi se poiaviava klaviatura i vashnost ne moga da napisha pismo.
    Molia da mi dadete niakakvo reshenie na problema.
    Blagodaria!
    T.B.

  21. Здравейте Няма Ли Да Намалите Цените Поздрави Екипът На АБВ Поща

  22. Оправети си пощата за всички потребители

  23. Чавдар Стоянов

    ное. 30, 2015 at 7:43

    Здравейте, от близо 1-на седмица не мога да си вляза в пощата. chavdar_m_s@abv.bg Когато се опитвам да се логна все ме връща в началната страница. Не ми изписва грешна парола. Вади ми съобщение изтекла сесия, влезте в кутията си отново! Помагайте!

  24. hedialka kostadinova

    ное. 24, 2015 at 19:20

    не мога да си отворя пощата

  25. hedialka kostadinova

    ное. 24, 2015 at 19:13

    не мога да си отворя пощата – как да коментирам

  26. Ангелина Бързева

    ное. 23, 2015 at 21:29

    Не мога да си ползвам пощата. Стига с тези промени.

  27. Здравейте, вече цял ден не мога да вляза в мобилната версия на сайта. Получава се ерор – No data received(ERR_EMPTY_RESPONSE). Еднакво при телефона и на компютъра. Не мога да намеря логичен проблем при мен и затова питам – да не би да върви някоя необявена профилактика?

  28. \"No data recived
    err_empty_received\"

    Мисля си, че не би трябвало така да изглежда началната страница на мобилната поща в АБВ, нали?!

    Моля, оправете си проблема, ако е възможно.

    Благодаря.

  29. „No data recived
    err_empty_received“

    Мисля си, че не би трябвало така да изглежда началната страница на мобилната поща в АБВ, нали?!

    Моля, оправете си проблема, ако е възможно.

    Благодаря.

  30. Ясен Станков

    ное. 22, 2015 at 10:11

    Добър ден,

    Отдавна се пробвам да си направя e-mail account на телефона си Huawei 7G на АБВ пощата. На другите мейли съм направил без проблем.Когато давам настройките на сървър: pop3.abv.bg, na Port: 995, след това излиза това съобщение:

    Cheking incoming server settings…
    След 1 минута излиза това:
    Couln\’t open connection to the server.

    И това съм го пробвал периодично от половин година. Пробвал съм го с wi-fi връзка и с мобилен интернет. Без промяна. Искам да имам бърз достъп да абв пощата си. Сега използвам едно приложение от маркета, но бих искал да ползвам продукт на абв. Не ми е удобно всеки път да влизам в браузър, от там в абв.
    Лек ден!

  31. Ясен Станков

    ное. 22, 2015 at 10:11

    Добър ден,

    Отдавна се пробвам да си направя e-mail account на телефона си Huawei 7G на АБВ пощата. На другите мейли съм направил без проблем.Когато давам настройките на сървър: pop3.abv.bg, na Port: 995, след това излиза това съобщение:

    Cheking incoming server settings…
    След 1 минута излиза това:
    Couln’t open connection to the server.

    И това съм го пробвал периодично от половин година. Пробвал съм го с wi-fi връзка и с мобилен интернет. Без промяна. Искам да имам бърз достъп да абв пощата си. Сега използвам едно приложение от маркета, но бих искал да ползвам продукт на абв. Не ми е удобно всеки път да влизам в браузър, от там в абв.
    Лек ден!

  32. Светослав

    ное. 15, 2015 at 14:32

    Здравейте,

    благодарности за целият екип на АБВ поща. Ползвам я вече десетина години.
    Гаф е обаче тази реклама…
    Айфонът е възможно най-неблагоприятното представяне за Вашето мобилно приложение!
    Точно заради него аз няма да го инсталирам!!!

    Поздрави.

  33. Кремена Иванова

    ное. 13, 2015 at 11:09

    Защо няма функция за изтриване на имейл? Ако би трябвало да се използва \"кошчето\" най-вдясно, то то не работи.

  34. Кремена Иванова

    ное. 13, 2015 at 11:08

    Защо няма функция за изтриване на имейл? Ако би трябвало да се използва „кошчето“ най-вдясно, то то не работи.

  35. Здравейте!

    Мобилната версия на пощата ми харесва. Не мога обаче да открия споменатата „Remember-me“ функционалност и всеки път при отваряне на страницата, ми иска потребителско име и парола. Моля за съдействие (използвам Android и Google Chrome).
    Благодаря предварително!

    Поздрави!

  36. Искам да попитам как мога да участвам в дискусии и блогове по различни теми?

  37. Красимир

    ное. 08, 2015 at 16:48

    Ще може ли да се изпращат прикачени файлове?

  38. Здравейте,

    Достъпът до електронната поща посредством e-mail клиент се осъществява на базата на POP3 протокол след настройване на сървъри за достъп. АБВ Поща не прилага ограничения въз основа на софтуера, устройството или операционната система, която сте избрали да използвате. Правилните настройки за използване на POP3 протокол можете да намерите тук.

    Поздрави,
    Екипът на АБВ Поща

  39. Здравейте,

    Моля отправете запитването си на формата за помощ на АБВ Поща или на телефон: 02/960 31 00.

    Поздрави,
    Екипът на АБВ Поща

  40. Тодор Бъчваров

    окт. 30, 2015 at 22:19

    Здравейте,
    приветствам всички Ваши нововъведения и оптимизации на abv.
    Искам да Ви попитам, защо обаче ограничихте възможността на потребителите, които ползват Нокиа със Симбиан, където има и-мейл клиент, а само при abv не върви от 1 година. С yahoo и gmail нямам никакви проблеми. Имам предвид Nokia E72, с която работя успешно вече 4 години.
    Поздрави, Тодор Бъчваров
    +359 886 84 56 17

  41. Haresvam tozi blog na abv

  42. Койна Вълева Василева

    окт. 30, 2015 at 8:31

    Коментарът е излишен

  43. Че и страницата ви по три пъти пък един ком. пуска

  44. Моля оправета пощата!всяко писмо -всеки допир до елрана довежда до надпис \\"преместване на 1/2 и т.н. писма\\"

  45. Моля оправета пощата!всяко писмо -всеки допир до елрана довежда до надпис \"преместване на 1/2 и т.н. писма\"

  46. Моля оправета пощата!всяко писмо -всеки допир до елрана довежда до надпис „преместване на 1/2 и т.н. писма“

  47. много е добър успех!

  48. Molq napravete app na abv kato po6tata mi v google da mi pokazva na teleona kogato imam email.

  49. mnogo dobre zamisleno

  50. иван славков

    окт. 24, 2015 at 20:54

    добро

  51. Ивелина

    окт. 24, 2015 at 16:12

    Здравейте, как мога да си сменя паролата? Ползвам мобилна поща от компютър, но немога да си сменя паролата и как мога да направя паролата си да не се запомня при влизане да си я въвеждам винаги?

  52. инж. Ефтим Иванов Стоянов

    окт. 22, 2015 at 11:22

    Здравейте!
    Мобилната поща е много полезна! Браво! Искам да Ви обърна внимание на ограничението в DOX на 25 МБ, което вече е крайно недостатъчно. Трябва да се увеличи поне на 50 МБ, като не е задължително да се увеличи общия обем на виртуалния диск (DOX)!!!

    С поздрав: Гл. ас. инж. Ефтим Иванов Стоянов

  53. Дами и господа от АВВ – от три седмици не мога да си отворя пощата на мобилния.
    Отговорете ми защо ? –
    стоян

Вашият коментар

Вашият имейл няма да бъде показан.

*

*